Pravno obvestilo   tiskaj  english language
 All around
 Domov   Prosti čas   O meni   Novice   Članki   Poročila   Foto   Video   Povezave   Kontakt
03. ProstiČas

Prikaz: 361 - 370 od 890
Stran  <<   <   31   32   33   34   35   36   37   38   39   40   41   42   43   44   45   >   >>
Iskanje:
18.04.2012 Treking NEPAL - april 2012 - Langtang Lirung BC

12.04.2012 Treking NEPAL - april 2012 - Tulo Syabru-Langtang-Kyangjing Gomba

11.04.2012 Treking NEPAL - april 2012 - Mera Kharka-Laurebina Pass-Tulo Syabru

08.04.2012 Treking NEPAL - april 2012 - Sundarial-Mera Kharka

06.04.2012 Treking NEPAL - april 2012 - Swayanbu

01.04.2012 Gibanje in vrvni manevri na zavarovani poti

Grozili so s snegom zato je bila logična izbira Primorska. Za obnovitev manevrov in gibanja po zavarovanih poteh je še najbolje, če se podamo v pravo nadelano, zavarovano pot in v pravih situacijah ponovimo in preizkusimo različne situacije, ki nas lahko doletijo na tašnem vzponu.

Par dni prej smo ponovili nekaj teorije, še enkrat obdelali faktor padca in kako nepravilni manevri vplivajo na nosilnost in pravilno delovanje različnih kosov opreme in vrvi, danes pa smo vse skupaj začinili z vzponom po Gradiški turi. Pred vstopom smo še praktično ponovili vozle, uporabo samovarovalnega kompleta, kaj storiti, če kolega omana ali je poškodovan, ...

Veter in mraz sta nas kmalu pregnala v višja nadstropja, kjer smo vse skupaj ponovili še pod obremenitvijo. Sonce je naredilo svoje, veselja ni zmanjkalo prav do vrha, kjer smo naredili kratko analizo in se po bližnjici odpravili nazaj na parkirišče.

Hvala vsem za potrpljenje in veliko vložene volje, da je vse teklo, kot namazano.

25.03.2012 Tečaj vrvne tehnike ERP KZS - 2012

Kaj naj rečem? Spet nova generacija, spet nove zvezde. Jih ne bom poimensko našteval, jih je preveč... Kakorkoli, vsi so se potrudili, da so nekaj malega odnesli s tečaja, poleg znanja, tudi kak kos opreme, hehe.

Obljubili so, da ne bodo pozabili in da bodo ponavljali!? Da le ne bi ostalo le pri besedah.

Vsekakor se moram zahvaliti Danilu in Primožu, vsem, ki so se potrudili in vsakič šteli opremo in tudi tistim, ki so izkoristili vsako možnost in tiščali roke v žepe.

17.03.2012 Lavinski tečaj REPS Maribor, Marec 2012

Logarska dolina je v tem letnem času običajno zalita s snegom. Više gori, na Okrešlju in še naprej proti Savinjskemu sedlu je snega v izobilju in še več. No, tokrat ni bilo tako. V dolini prava pomlad, sončno, vroče, o snegu ne duha ne sluha.

Kljub temu so se člani enote REPS odločili, da izpeljejo vsakoletni lavinski tečaj. Če se človek potrudi in ima voljo se vse da. Sicer smo se morali potruditi prav na Okrešelj, da smo lahko dobro delali, a se je izplačalo.

Dan prej smo se dobro teoretično podkovali z vsem potrebnim, kar sicer sodi k delu na snegu. Nevarnosti, pomoč zasutim v plazu, predvsem pa ukrepom takoj po zasutju v snežnem plazu. Naslednji dan zjutraj pa zarana pot pod noge in v hrib. Ker je bila večina psov mladih smo se cel dan lahko zabavali z navajanjem psa na delo z nosom. Takoj, ko je to osvojil pa na kopanje. V odmorih smo vadili iskanje z lavinsko žolno, sondiranje...

ČUdovito vreme je poskrbelo za dobro vzdušje, ki smo ga podkrepili še z obiskom pri znancih v domu na Okrešlju.

Zvečer je sledilo še zelo zanimivo predavanje o vonju, kako se širi in kako ga pes zaznava. Koristno in poučno za razumevanje in še boljše delo z našimi živimi napravami za iskanje.

VIDEO: 1 in 2

11.03.2012 Srečanje Alpe - Adria 2012

Srečanje vodnikov reševalnih psov Alpe - Adria, Italije, Avstrije, Hrvaške in Slovenije poteka že vrsto let. Vsako leto druga država pripravi zanimivo delovno srečanje, kjer izmenjujemo mnenja, izkušnje in ideje.

Tokrat smo se v čudovitem vremenu zbrali na prelazu Vršič. Tema tokratnega srečanja je bila nakazovanje psa ob najdbi delno zasutega v snežnem plazu. Za psa, ki vso zimo vadi, da je njegova naloga najti in nakazati osebo, ki je popolnoma pokrita s snegom je lahko precejšen šok, ko sicer naleti na podobne vonjave le, da iz snega štrli del opreme ali celo del telesa zasutega.

Vaje oziroma srečanja se je udeležilo okoli 20 ljudi treh sosednjih držav z devetimi psi različnih starosti in stopenj usposobljenosti. V prijetnem vzdušju je dan minil, kot bi mignil.

Da je vse dobro teklo, da smo že dan pred srečanjem pripravili delovišče in vse potrebno so skrbeli poleg članov Komisje za reševanje iz plazov GRZS, tudi reševalci in vodniki Društva GRS Rateče. Vsem iskrena hvala za trud in čas.

10.03.2012 Izpiti za vodnike in reševalne pse GRZS - Vršič 2012

Preizlus vodnka in psa je vedno nekaj posebnega. Oba morata imeti dovolj znanja in hkrati morata biti prave volje. Če eden zataji... No, ponavadi lahko celo vodnik nekoliko zataji in ga pes vleče iz zadrege. Če pa pes zataji smo pa popolnoma nemočni.

Lep dan nas je dočakal, kolegi iz GRS Rateče so se že včeraj potrudili in pripravili delovišče tako, da smo danes lahko začeli na polno. Z več ali manj težavami so vodniki opravili preizkušnje. Nekateri so samo potrdili usposobljenost za nadaljnje leto, večina pa je z opravljenim izpitom skočila stopničko više proti nazivu izprašan vodnik reševalnega psa.

Še enkrat hvala članom Komisije za reševanje iz plazov in ekipi rateških reševalcev, ki so dobro opravili svoje delo.

Ko bo posekano zadnje drevo, zastrupljena zadnja reka, ulovljena zadnja riba,
takrat boste ugotovili, da denarja ne morete jesti!