Pravno obvestilo   tiskaj  english language
 All around
 Domov   Prosti čas   O meni   Novice   Članki   Poročila   Foto   Video   Povezave   Kontakt
03. ProstiČas

Prikaz: 291 - 300 od 919
Stran  <<   <   31   32   33   34   35   36   37   38   39   40   41   42   43   44   45   >   >>
Iskanje:
21.06.2013 EuroBasket 2013 ali kako smo oblekli jeseniški dimnik

Dimnik, pa da ga zebe? Da ga bo treba obleči? V košarkaški dres? Sem bil prepričan, da se je Jožu malo poslabšalo. Pa je bilo vse še kako res. Kolegi, predvsem starši mladih plezalcev Športno plezalnega odseka Jesenice, so prevzeli nalogo, da izobesijo ogromen dres na vrhnji del dimnika, sredi Jesenic. Dres je zaščitni znak prihajajočega košarkarskega prvenstva, ki se bo v veliki meri dogajalo tudi na Jesenicah.

Zame je bil to predvsem izziv, kako z vrvno tehniko spraviti dres 72m visoko, da ga bodo kasneje fantje ovili okoli dimnika in ga pritrdili. Joža si je zamislil kako pripraviti dres, da bo zdržal visenje, veter, dež, jaz pa, kako ga bomo spravili na mesto in seveda, da nihče pri tem ne pade dol.

Se je kar izšlo. Edino časovni plan je malo ponagajal... V sredo zvečer smo dimnik opremili z varovalnimi vrvmi, pripravili vitlo in vse ostalo. V četrtek zjutraj pa navali... Opoldan je vročina poskrbela, da si komaj vponko upal v roke prijeti, zvečer se je pa spet dalo delati in okoli 9h smo bili zadovoljni z delom.

Hvala vsem fantom in dekletom, ki so posodili roke in bingljali nad Jesenicami in seveda društvu GRS Jesenice za posojeni vrvi in vitlo!

VIDEO: 1, 2, 3, 4

16.06.2013 Vaja GRS Jesenice - Pračkov steber

Pa tako lep dan je bil... Vseeno smo izpeljali načrtovano letno vajo društva GRS Jesenice. Namen je bil v praksi preizkusiti novo vitlo in nova nosila.

Zagnali smo se v Grebenec in se dober raztežaj povzpeli po Pocarski smeri na večjo polico, ki seka celotno steno med obema grapama. Dva mladinca sta pripravila vrvno ograjo, izdelali smo dve dobri sidrišči... Spust, dvig, sprememba smeri, pa spet dvig in spust do dna... Manevri so potekali v smeri PRačkov steber. V vznožju je druga ekipa prevzela nosila in jis spustila do planinske poti, kjer smo na nosila namestili kolo in odpeljali navzdol.

Po analizi pa klobasa in ...

VIDEO:
1  in  2 (600. videoposnetek!!!)

15.06.2013 Dan GRZS - Jezersko 2013

Zakorakali smo v novo stoletje. Ja, 101. obletnica ustanovitve gorske reševalne službe je bila te dni.Proslavili smo jo na malo manj pompozen način, kot lani, ko je bila okrogla obletnica. Lahko bi dejal, da celo malce delavno.

12 ekip reševalcev se je pomerilo v znanju prve pomoči. Ta pridni so že zjutraj odšli na izlet na Virnikov Grintavec, nekateri pa smo ostali na prizorišču in navijali. Za naše! Saj so naši vsi, mar ne?

Po tekmovanju je sledila podelitev diplom novim reševalcem in inštruktorjem in seveda razglasitev rezultatov tekmovanja.

Srečanju je prisostvovalo tudi nekaj visokih gostov. Direktor Republiške uprave za zaščito in reševanje, Darko But, vodja regijske centra 112 in poveljnik CZ za gorenjsko Jernej Hudohmet in drugi. Pridružili so se nam tudi staroste gorskega reševanja Tone Kralj, Tone Sazonov, Cene Griljc, France Ekar in drugi.

13.06.2013 Jugova grapa in Dovški Križ - junij 2013
Če gre vse, kot po maslu... Potem, ali si kaj zgrešil ali te pa še čaka!? Ampak danes je bilo res vse BP. Vreme, snežne razmere, volja...

Ponavadi sem tazgodnji. Je pa kdaj tudi dobro,če nisi. Danes sta bila dva še bolj pridna. Kot sta povedala sta prespala v bivaku in jo zarana ucvrla navzgor. Tule še enkrat hvala za stopinje.

12.06.2013 Vaja GRS Jesenice - preizkus nosil in vitla

Tole popoldne smo izkoristili za obnovitev znanja, sicer pa je največ časa pobralo sestavljanja scenarija za nedeljsko celodnevno vajo. Vitlo s katero bodo v kratkem opremljena vsa društva GRS sicer že imamo nekaj let, a smo vseeno še enkrat pregledali kako je kakšna stvar pritrjena, kje je komu mesto itd. Poleg tega smo se pozabavali tudi z nosili TSL, ki so novost v naši službi. Ravno tako jih bomo uporabili v nedeljski stenski vaji in poskušali odgovoriti na kar nekaj vprašanj, predvsem ali so primerna za manj strm, skrotast svet, za trd pomladni sneg itd.

09.06.2013 Beli potok in Rutarski Vršič - junij 2013

Vsako pomlad grem malo povohat v Martuljkovo skupini, da ni kasneje kakšnih presenečenj... Letos se že iz doline vidi, da je snega več, kot običajno. Ampak, da ga je pa toliko... Bodo Široka peč, Amfiteater in Ponaca morali še malo počakati.

03.06.2013 Krn - skoraj... - junij 2013

Skoraj še nikoli ni zajca ujel! Lep junijski dan, toplo, lahka oblačila in obutev, skratka poletje je tu. Ja, malo morgen. Tako bi moralo biti. Pa je bilo pod Batognico še obilo svežega snega, udiralo se je do kolen, kdaj tudi do plovca...

Nazajgrede se niti po riti ni dalo peljati, ker je bil sneg tako gnil, ampak res tako gnil, da je kar špricalo iz njega. Pa iz čevljev in hlačnic tudi.

02.06.2013 Izpitna tura vodnikov PZS - Gradiška tura 2013

Uh, pa tako slabo je kazalo! Prvotni načrt, da se zakadimo v Malo Mojstrovko je zaradi novozapadlega snega visel na nitki. Pa je Joža našel salamonsko rešitev in smo zavili na Primorsko.

Ni bilo čisto primerljivo,manjkal je sneg in nekoliko daljši dostop, pralo nas pa vendarle ni. En inštruktor je imel v skupini največ štiri kandidate, kar je bilo zagotovilo, da so lahko vsi opravili vse potrebno in še malo čez. Časa je bilo dovolj in lahko smo simulirali vse mogoče pripetljaje, ki so jih kandidati morali reševati.

Da ne bi bilo vse tako idealno so namesto pred turo šele po njej pisali izpitne teste. Pri nekaterih je bilo potrebno nekaj dodatnih vprašanj, sicer pa so vsi uspešno opravili preizkus.

Čestiteke vsem!

26.05.2013 Usposabljanje vodnikov in reševalnih psov GRZS - Pohorje 2013

Poleg vsega ostalega, zaradi česar smo prišli na Pohorje, je bilo najpogostejše opravilo buljenje v vremensko napoved. Po koledarju, konec maja, bi moralo biti prijetno pomladno vreme, ampak... Zasnežilo nas ravno ni, namočilopa nekajkrat dodobra.

Fantje in dekleta so vseeno dobro izrabili štiri dni skupne vadbe in učenja in s psi počeli vse mogoče. Seveda je najzanimivejša skupina, kjer delujejo stari, preizkušeni mački. Matej je prebrisan in iznajdljiv, izrabil je akumulacijsko jezero na bližnjem smučišču in samo zdrava pamet ga je rešila, da ni navlekel nase neoprena in udejanil, kar si je zamislil. Pa tudi na hitro skupaj zbit splav ni bil slaba ideja. Neka nova izkušnja za pse in veliko spoznanj za vodnike.

19.05.2013 Izpopolnjevanje VPZS - Reška koča in Bavšica - maj 2013

Gori, doli, naokoli, bi lahko rekel. Roman je tradicionalno povabil k sodelovanju na Reško planino, kjer smo delali od zore do mraka... Še dobro, da kdaj tudi Romanu zmanjka in se malo ustavi... Pa ne vse čisto zares vzeti!

Pozno popoldan sem na štajerskem končal, vmes odložil Duškota v Ljubljani in nadaljeval v Bavšico, kjer so že na polno delali. Žal je naslednji dan dež pokazal, da zna in smo bili prisiljeni zapustiti steno in se zadovoljiti z obešanjem po drevesih in vratih drvarnice. Vsem v zadovoljstvo, le Jelko je malo brudal glede vrat...

Ko bo posekano zadnje drevo, zastrupljena zadnja reka, ulovljena zadnja riba,
takrat boste ugotovili, da denarja ne morete jesti!