Pravno obvestilo   tiskaj  english language
 All around
03. NaviGacija

Fotogalerije

Prikaz: 291 - 300 od 836
Stran  <<   <   31   32   33   34   35   36   37   38   39   40   41   42   43   44   45   >   >>
Iskanje:
19.06.2012 Winklturm - Torre Clampil, junij 2012

Zjutraj se dan išče! No, v tej vročini je to zagotovo pravilo, ki ga je dobro upoštevati. Malo čez 8 na vrhu in okoli 11h na parkirišču. Slikce pa o ostalem.

17.06.2012 Izpitna tura za vodnike PZS - junij 2012

Ne vem, al ma tane današnja mlladina takšno srečo, morda dobro plešejo za vreme, skratka, takšnega vremena že dolgo, zelo dolgo ne pomnim.

Zanimiva izpitna tura, kjer smo počeli marsikaj, poleg smejanja seveda. Vsak v skupini je bil tič zase, vsi skupaj zagotovo najboljša skupina. V tem stilu so tudi oddelali kar jim je bilo noročeno. Zaradi premočne debate na vrhu smo žal zgrešili skok človeka-netopirja, vse ostalo pa... Glede na nasmejane ksihte je moralo biti BP.

Hvala vsem v skupini in vsakemu posebej, seveda zahvala tudi vodstvu in inštruktorjem.

16.06.2012 100-let GRZS - Kranjska Gora, junij 2012

Sto let ni malo! Po starosti šesta gorsko reševalna služba v Evropi. Tudi ni od muh. Čudovit dan, odlična vaja, sprevod, nagovori in predvsem obisk tisočev planincev, reševalcev z družinami, turistov in seveda cenjenih povabljenih gostov s predsednikom države na čelu je dokaz, da gorski reševalci nekaj pomenijo in veljajo v tej državi.

Hvala vsem, ki ste, ki sedaj in ki boste v prihodnje poskrbeli, da tako tudi ostane!

Dan smo začeli s tradicionalno tekmo v znanju prve pomoči, nadaljevali z odlično izpeljano pokazno vajo, osrednji dogodek je bila prav gotovo parada vseh služb, ki delujejo v GRZS ter sorodnih služb s katerimi sodelujemo in predstavnikov PZS, uradni del pa smo zaključili z nagovorom pomembnih gostov in predsednika GRZS.

15.06.2012 Beli potok - Za Ak po PP - junij 2012

Če je bilo včeraj bolj na sprehod, je bilo danes bolj na marš!? Dolgo je tega, kar sem capljal za Urošem, pa še to v nasprostni smeri. Nič se ni spremenilo, še vedno je treba prav zaviti, še vedno točno veš, da si zgrešil, če je gošča vedno gostejša. Vesel sem, da je kar nekaj podpisov v vpisni knjigi, ki to sicer ni, ampak je le svitek listkov, shranenih v nepremočljivem tulcu.

14.06.2012 Rateče - Tromeja (Peč) - Arnoldstein

Tu in tam moraš nameniti nekaj časa tudi za sprehod in pohajkovanje. Danes mi je to vsekakor uspelo. Še pred odprtjem katerekoli koče na poti sem že štopal v Arnoldsteinu in bil šepred kosilom doma.

09.06.2012 100-let GRZS - pokazna vaja - generalka
Par slikc in kratek film o generalki za pokazno vajo ob 100-letnici gorskega reševanja pri nas.

07.06.2012 Cjajnik - Larchenturm (1965m)
Gori, doli, naokoli... Ni bilo ravno naokoli, se pa vleče greben, kot star žvečilec. Sem računal še na kakšno fliko snega, pa niti stopiti ni bilo treba nanj. Veter in megla sta me prepričala, da ne bom dobil minus pik, če se vzponu na Košutnikov turn odpovem.

03.06.2012 Seminar za inštruktorje GRZS - Tamar 2012

Lahko bi rekli, kot po maslu je teklo vse skupaj! Seminar je tokrat potekal v Tamarju na že znanem delovišču, kjer je zavrtano in zabitodovolj klinov, da lahko dela po 10 in več skupin hkrati.

Tokrat nas je bilo preko 60 in je bil poligon popolnoma zaseden. Obnovili smo nekaj starih elementov in manevrov, pokazali, skorajda že naučili pa smo se tudi par zanimivih in uporabnih stvari, ki se uporabljajo v modernem reševanju.

Na vsakem delovišču se je odvija poseben sklop dejavnosti. Postavitev in uporaba "Tirolske" žičnice z možnostjo vertikalnega dviga in spusta, postavili smo drog "Stevio" inse naučili z njim ravnati, na enem delovišču so se obdelovala samo moderna sidrišča in varovališča, ki se uporabljajo v alpinistiki, spet drugje je bila tema "prehod vozla" pri spustu ali dvigu in na zadnjem delovišču tipizirana reševalna tehnika.

Kot smo poudarili inštruktorji in kasneje potrdili udeleženci je bil to eden boljših seminarjev, delo je teklo po urniku, vsi, inštruktorji in udeleženci so bili maksimalno zainteresirani in delovni, ne nazadnje, vreme nam je služilo, saj se je ulilo točno takrat, koso zadnji pritekli v kočo.

Hvala vesem za uspešno izvedbo!

01.06.2012 Usposabljanje vodnikov reševalnih psov GRZS - helikopter - 2012

Še ena vaja je za nami. Tokrat spet vetrovna in na višini, dobesedno. Pristop na mesto nesreče aliobmočja iskanja bi lahko kdaj trajal predolgo, lahko je nevaren... Zato hiter transport pride še kako prav. In če ne gre drugače lahko vodnika in psa dostavimo na mesto tako, da se spustita z vitlo oziroma isti par lahko z nedostopnega terena poberejo z vitlo. Hitro in varno.

Prav to so vodniki v paru s psom počei to popoldne. Gori, doli, gori,... Morda izgleda dolgočasno, je pa nujno potrebno, da se pridobi rutina in zaupanje vase, v posadko in psa.

30.05.2012 Usposabljanje - helikopter - maj 2012
Nekaj malega o današnji vaji na prepihu.

Dodajam še par slikc, FOTO: Vlado Hlede

Ko bo posekano zadnje drevo, zastrupljena zadnja reka, ulovljena zadnja riba,
takrat boste ugotovili, da denarja ne morete jesti!