Pravno obvestilo   tiskaj  pošlji prijatelju  english language
 All around
03. NaviGacija

Fotogalerije

Prikaz: 1 - 10 od 712
Stran  1   2   3   4   5   6   7   8   9   10   11   12   13   14   15   >   >>
Iskanje:
01.01.2099 Nekaj o meni
Stara pesem

Ti ljubi druge, jaz bom tebe ljubil,
saj nate stavil sem kar sem imel,
saj mnogokrat se mnog je že pogubil,
ker ljubil tisto je, kar ne bi smel.

Celotna pesmica pa TULE!

Nekaj fotografij o tem kar počnem in sem ...

19.07.2014 11 x 2000m - skoraj. Od Dednega polje čez Vogle do Vrat in nazaj čez Zelnarice do Tičaric

Niti ni bilo prevroče... Še v temi, na planini Jezero so še trdno spali, na Dednem polju je pastir že odzdravil, sva jo mahnila z Blata. Pol pa kar je duša dala. Do konca grebena Voglov, sestop na sedlo Vrata in ponovno navkreber na Zelnarice, malo dol in gor na Kopico, spet dol in močno gor na Veliko Tičarico... Sestopila sva brez sečnega dovoljenja... Na Mali Tičarici se je pa že začel vrvež zato je bila prava odločitev, čim prej na parkirišče in v dolino.
Slabih deset ur in slabih 21km. Razen rož, na celotni poti, do Štapc ni bilo žive duše... To pa nekaj šteje.

16.07.2014 Grossglockner - 16.07.2014

Malo nostalgije, malo firbec ob taki količini snega, pa nekaj sem nesel Petru, ki je tam pod vrhom oskrbnik, pa Nawanga, mojega nepalskega prijatelja je bilo spet treba poszdraviti... Skratka dovolj razlogov za obisk Glocknerja.

04.07.2014 Črna gora 2014 - Prokletije - Talijanka in Valušnica

Že zjutraj je kazalo na nevihto... sončno! Zapodili smo se v dolino Grbaje (Grebaje) in prav na koncu zavili desno, strmo navzgor. Levo pobočje tvorijo 2500m visoki vršaci Karanfilov in lepo bi jih bilo videti, kot na pladnju. Lani, ko smo se potepali prav tam se niti nismo dobro zavedali kakšne razsežnosti so to.

Z vrha Talijanke, koničastega, travnatega vrha na meji z Albanijo, se odpre pogled na nasprotno stran doline, na konec doline in še čez v domovino orlov.

Po vroči turi pa hladna kopel v Plavskem jezeru. Lokalno kopališče je bilo skoraj prazno, saj je voda ledena. Aja, plavsko jezero je največje evropsko ledeniško jezero...

03.07.2014 Črna gora 2014 - Prokletije - Cafa Romanit - Karavla Zastan

Danes smo napadli dolino Ropojane. Cesta nas je pripeljala daleč v dolino in z malo sreče sem našel začetek poti, ki naj bi počez čez stene pripeljala do sedla pod Majo Rosit. Naš cilj ni bil hrib, smo malo pofavlani, pa nekoliko kasno smo začeli za tako dolgo pot. No, začetek poti še ne pomeni, da je najdena pot... Verjetno malo ali skoraj nikoli obiskana pot, sicer odlično speljana, se je na čase zgubila, preraslo jo je ločje, koprive, visoka trava, pa še vejevje je ležalo vsenaokrog.

Da ne bi bilo to vse je poskrbel ogromen podor, ki je dobesedno zbrisal 150 višinskih metrov poti. Pa smo vseeno izbrskali izpostavljeno, trabnato polico, ki je obkrožala celotno steno in znašli smo se na visokogorskih pašnikih. Od tod je bilo lahko. Spust v drugo dolino, kjer je bila včasih karavla, sedaj pastirski stan, nas je hitro pripeljal do ceste v konec doline. Še malo in naložili smo se v pregreto vozilo in po najbolj luknjasti cesti na svetu nazaj v Plav.

02.07.2014 Črna gora 2014 - Prokletije - Hridski krš in Tromeja
Stopili smo tudi na albansko stran...

Danes nas je pot vodila na Babino polje in od tam na Katun Bajrović. Pot pod noge in kmalu smo ugledali Hridsko jezero. Eni ne morejomimo vode me, da bi se namočili. Ne glede na čas in temperaturo vode. Nato smo nadaljevali na Hridski krš in ker smo bili hitri smo se podali še do bližnje tromeje med Črno goro, Srbijo in Albanijo. Sestopili smo spet mimo jezera in spet se nekateri niso mogli upreti skoku v hladno vodo. Pozno popoldne smo zaključili čudovit dan.

30.06.2014 Črna gora 2014 - Durmitor - Kanjon Nevidio

Uuuuu, to morate doživeti. Se skorajda ne da opisati. Morda se je samo meni zdelo tako dobro, ker sem se prvič srečal s kanjoningom. Reka Komarnica je izdolbla kanjon, zanimivi del je dolg 1700mz višinsko razliko 130m. Prijatelj Miško je profesionalni vodnik in hkrati raziskovalec kanjonov. V Črni gori jih je baje nešteto.

Štiri ure smo se zabavali, čofotali, skakali celo z osmih metrov... Skratka adrenalinsko!

29.06.2014 Črna gora 2014 - Durmitor - Škrčko ždrijelo in kanjon Sušice

Lagano, sportski, smo jo zastavili tretji dan. Pa ne preveč zgodaj... Travnat vzpon po neskončnih, cvetočih policah do prehoda v grebenu se imenuje Skrčko ždrijelo. Takoj na začetku res nimaš občutka, da bi bila dolina Škrčkih jezer kaj posebnega, sploh pa ne žrelo. Valovita, travnata in borova pokrajina z večjim in manjšim jezerom. Na sredini pa kučica, žal neoskrbovana. No, tri evre za vstopnino!? pa znajo pobrati, hehe.

V bistvu je s treh strani z dvatisočaki zaprta ledeniška dolina, s četrte pa odprta v še ožji, precej globok kanjon reke Sušice. Ta se zaključi s Susičkim jezerom in planinskim domom, ki seveda sameva zaprt. Kanjon Sušice je atraktiven. Če ne drugega je močno poraščen, na čase spominja na pragozd. Pot vodi mimo živahnega slapu Skakavac,ki strmo pada v dolino, potem pa skorajda po ravnem med stoletnimi drevesi do konca doline. Panoramska cesta, ki obkroža Durmitor nam pride zelo prav, saj nas taxi pobere dobesedno na zaključku kanjona.

28.06.2014 Črna gora 2014 - Durmitor - Bobotov kuk-2523m

27.06.2014 Črna gora 2014 - Durmitor - Crvena greda - 2164m

Zima je bila letos skopa tudi v Črni gori. Ztao smo se tja odpravili teden prej, kot običajno. In nič nismo zgrešili.

Nastanjeni pri prijateljih v Žabljaku, smo vsak dan pridno korakali... Za ogrevanje na Crveno gredo, sicer v total megli, torej z razgledom ni bilo nič, je bila pa odlična orientacijska tura, kjer je prijatelj GPS spet v nulo opravil svoj posel.

Naslednji dan pa povprek čez masiv Durmitorja. Od Sedla, kjer smo pustili vozilo, mimo Zelenog vira in Prevoja na Bobotov kuk. O snegu komaj kaj sledu. Ne bi verjel, če ne bi videl in če ne bi lani več, kot pol vzpona in spusta opravili po snegu. Nazajgrede smo jo ubrali na sever, čez Prevoj navzdol na Lokvice in zaključili pri Črnem jezeru, kjer lenobe še vedno nimajo niti bifeja, kjer bi pregret človek lahko kupil vsaj toplo vodo, če že ne piva!?

FOTO: Bobotov kuk

Stran  1   2   3   4   5   6   7   8   9   10   11   12   13   14   15   >   >>
Ko bo posekano zadnje drevo, zastrupljena zadnja reka, ulovljena zadnja riba,
takrat boste ugotovili, da denarja ne morete jesti!